Üye Firma Güncelleme Formu
Lütfen Firma Ortaklarını Belirtiniz.
Varsa lütfen belirtiniz...
Üye Bilgi Güncelleme Yönetimi
Üye bilgi güncellemeleri 2 yılda 1 kez tüm üyelerle telefonla iletişime geçilerek/hizmet alımı yoluyla ziyaret edilerek yapılır.
- Alınan tüm bilgiler Bilgi İşlem Uzmanı tarafından Odaplus ve SMS sistemine girilir.
- Ticaret Sicil kayıtlarında bir güncelleme söz konusuysa Türk Ticaret Kanununun gereklilikleri göz önünde bulundurularak Ticaret Sicil Müdürlüğü tarafından gerekli güncellemeler yapılır.
- Üye talepleri doğrultusunda bilgi güncellemesi yapılacaksa web sayfasında bulunan "Üye Bilgi Güncelleme Formu" ya da Odada bulunan Üye Bilgi Güncelleme Formları vasıtasıyla güncelleme yapılır.
- Alınan formlar her hafta Bilgi İşlem Uzmanı tarafından sisteme girilir.
Başvurularınızı online yapabileceğiniz gibi, Başvuru formunu indirerek info@sutso.org.tr adresine veya Odamızın 318 18 11 nolu faks numarasına göndererek de yapabilirsiniz...
Bilgi için Tel: +90 414 318 18 00